Kulturskolans dagar 2024

Datum:

Tid: Parken är öppen 17.00–21.00 alla dagar

Plats: Kungsträdgården

För sjätte året i rad bjuder vi in till tre dagar av underhållning och upplevelser, vi gör nåt stort ihop!

Kulturskolan Stockholm fyller Kungsträdgården med massa kul aktiviteter. Dansuppträdanden, konserter, konstutställningar, cirkus, kostnadsfria workshops och prova på-aktiviteter med Kulturskolans pedagoger och deltagare och Kulturskolans kompisar från Ungdomsbiblioteket PUNKT och Unga på Operan.

Som en viktig del av Stockholms rika kulturliv bjuder Kulturskolan på upplevelser på unga stockholmares villkor – vi är Stockholm!

För att sätta ytterligare guldkant på de tre dagarna så kommer vännerna från stadens hotell- och restauranggymnasier att baka, sälja och servera fika i ett festivalkafé i parken. Överskottet skänks till Stockholms Stadsmissions arbete för ett mänskligare samhälle.